У Попова планують заробити на рекламі сотні мільйонів
Києву вдалося домогтися значного зростання надходжень до бюджету від реклами без збільшення кількості рекламо носіїв.
Про це заявив заступник голови КМДА Олександр Пузанов, передає "Інтерфакс-Україна".
"Ми перевиконуємо річний план на 20%. Плануємо отримати від реклами понад 130 млн гривень. Для порівняння: цього року вже зібрано і перераховано до бюджету міста 57 млн гривень, а в 2010 році за аналогічний період до бюджету надійшло 960 тисяч гривень", - наголосив Пузанов.
"Ми дійсно зуміли припинити ту ганебну практику, коли в місті величезна кількість рекламних носіїв, а воно від цього нічого не отримує. Зазначу, що таке зростання надходжень до бюджету не пов'язане зі зростанням кількості носіїв реклами - їх як було 12900, так і є", - додав він.
За його словами, КМДА демонтує незаконну рекламу, яка з'являється, і за півроку було демонтовано 461 носій. Водночас, якщо власник демонтованого носія хоче його забрати, то він компенсує витрати на демонтаж. Якщо ж носій залишається незатребуваним, то місто несе всі витрати з його демонтажу і подальшого зберігання.
"Звертаються за поверненням близько половини власників носіїв. Якби у нас була можливість оперативно утилізувати це майно, то, напевно, нові носії б не з'являлися. А так - проблема існує", - констатував заступник голови КМДА.
На сьогодні КМДА розглядає можливість підвищення тарифів на рекламу, обговорює це питання з операторами.
"Через дозвільні центри надходить величезна кількість заявок на нові місця. Заявок більше, ніж вільних місць. Це говорить про те, що операторам вигідно розширювати свою присутність на ринку. Але, з іншого боку, це означає, що ціна, яку бере місто, занадто низька", - зазначив він.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"