Ринок мобільної реклами зріс на 82,8%

П'ятниця, 12 липня 2013, 15:07

У 2012 році світовий ринок мобільної реклами зріс на 82,8% до 8,9 мільярда гривень.

Про це йдеться в дослідженні компанії HIS, передають "Прайм".

За даними аналітиків компанії, найбільшу частку займає реклама в ведучих пошукових систем - 52,8%. Слідом йде розміщення банерів - 38,7%. Обсяг розміщення текстової реклами займає частку - 8,5%.

Також дослідники відзначили, що лідером зростання в 2012 році стала Північна Америка, де продажі мобільної реклами виросли на 111%. У Західній Європі зростання становило 91% порівняно з 2011 роком.

Реклама:

У Латинській Америці цей показник виріс на 71%, у Центральній Європі - на 69%, На Близькому Сході і в Африці - на 68%, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні - на 60%.

У 2012 році частки по регіонах розподілилися наступним чином. Азіатсько-Тихоокеанський регіон - 40,2% (3,55 млрд доларів), Північна Америка - 39,8% (3,52 млрд доларів), Західна Європа - 16,9% (1,5 млрд доларів).

Частка Центральної Європи становила 1,3% (112 млн доларів), що майже стільки ж, скільки на Близькому Сході і в Африці - 1,2% (109 млн доларів). Найменша частка глобального ринку належить Латинській Америці - 0,6% (50 млн доларів).

Експерти компанії пояснюють стрімке зростання ринку мобільної реклами поширенням смартфонів і розвитком мереж 3G і LTE.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: