Бродський вирішив змінити правила розміщення зовнішньої реклами

Середа, 5 червня 2013, 20:38

Держпідприємництво ініціює зміни до типових правил розміщення зовнішньої реклами.

Зокрема, пропонується удосконалити порядок видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами, йдеться у повідомленні відомства.

"Пропонується, що при порушенні розміщенні рекламного щита, він демонтується за чітко встановленим порядком. Проте, демонтажу такої конструкції можна буде уникнути, якщо порушення будуть усунуті після попередження", - сказано у повідомленні.

У Держпідприємництві зазначили, що плата за тимчасове користування місцем розміщення зовнішньої реклами буде зараховуватися виключно до бюджетів територіальних громад сіл, селищ і міст.

Реклама:

"Туристи скаржаться, що такої кількості реклами, як в Україні немає більше ніде. За засиллям рекламних щитів не видно не лише дорожніх знаків але і об’єктів архітектури при автомобільній подорожі", - заявив голова відомства Михайло Бродський.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: