Щоб розблокувати рахунки, WebMoney подає скарги та апеляції
Керівництво компанії WebMoney через суд намагається досягти розблокування рахунків своїх клієнтів.
Про це заявив представник компанії Олексій Титов, передає Forbes.
"Подаємо позови, оскарження, апеляції - в деталі вдаватися не хочу. На жаль, всі ці процедури мають певний термін розгляду. Є більш швидкий спосіб - якщо люди, відповідальні за ухвалення рішення про арешт рахунків, його відкличуть", - заявив Титов.
За його словами, компанія готова змінити юридичну конструкцію, в якій працює, і переключитися на схему роботи в рамках законодавства про електронні гроші.
"Але система електронних грошей в Україні може функціонувати лише в тому випадку, якщо правила її роботи узгоджені Нацбанком. Три роки тому банк-партнер WebМoney в Україні подав в НБУ правила, розроблені за нашою участю (WebMoney Note). І вже три роки банк не може отримати погодження, правила не розглядаються", - зазначив представник WebMoney.
Як повідомлялося, у НБУ заявили, що WebMoney Transfer не має дозволу на дiяльнiсть.
У Міндоходів повідомили, що діяльність оператора платіжної системи WebMoney в Україні у тому вигляді, в якому вона провадилася на території держави, не відповідає нормам чинного українського законодавства.
Нагадаємо, організаторів системи WebMoney підозрюють в легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"