Twitter відкриває доступ до статистики
Twitter оновила функціонал свого сервісу мікроблогів і ввела можливість перегляду статистики по активності аккаунта користувача.
Про це пишуть "Вести економіка".
Згідно з повідомленням, у Twitter тепер можна переглядати докладну інформацію про обліковий запис і діЇ користувача, таких як кількість ретвітів, відповіді на пости, число нових передплатників і тих, кому ваш блог більше не цікавий, а також історію додавань у вибране.
Якщо ж користувач публікував посилання, на сторінці статистики можна подивитися, скільки чоловік перейшло по них.
Закордонні джерела переконані, що введений функціонал перш за все призначений для управління рекламними кампаніями в соціальних ЗМІ та моніторингу за ними. При цьому представники Twitter не робили офіційних оголошень про оновлення.
Дістатися до нового функціоналу непросто, стверджують ті, кому це вдалося, а працює сторінка статистики з перебоями, де частина даних або відображається некоректно, або зовсім не відображається. Для російських же користувачів ця функція поки взагалі недоступна.
Раніше з'являлася інформація про те, що Twitter намагається зміцнити свої позиції сервісу, що стоїть на кордоні телебачення і цифрових медіа.
Компанія анонсувала нові інструменти для рекламодавців, що дозволяють відслідковувати ефективність медіакампанія, а також розсилати додаткову таргетовану рекламу тим, хто побачив ролик на ТБ або поділився думкою про побачену рекламу в Twitter.
Сервіс мікроблогів вже заручився підтримкою великих медіакомпаній, включаючи Major League Baseball, Time Inc, Vevo і Vice.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"