Google став найбільшою медіа-компанією в світі
Інтернет-компанія Google стала найбільшою в світі медіакорпорацією.
Про це йдеться в доповіді агентства Zenith Optimedia, пише "Лєнта.ру".
В якості основних медіаактивів Google називаються відеохостинг YouTube і соцмережа Google+.
Також у дослідженні зазначається, що станом на грудень 2012 року на частку інтернет-компанії припадало 62% від світового обсягу інтернет-пошуку.
За оцінками ZenithOptimedia, частка Google на ринку інтернет-реклами становить 49% (82% на ринку пошукової реклами).
Виручку Google від медіаактивів за 2012 рік дослідники оцінили в 37,9 млрд доларів, що на 39% вище аналогічного показника групи DirecTV - найбільшого в США телемовника, який посів у рейтингу ZenithOptimedia друге місце (торік ця компанія була лідером, а Google займав другу сходинку).
Головним фактором успіху Google в звіті називається розроблений в компанії пошуковий алгоритм.
Поряд з Google у списку 30 найбільших медіакорпорацій присутні ще три інтернет-компанії: Yahoo! (15 місце), Microsoft і Facebook (відповідно, 26-е і 27-е місця).
Соцмережа Twitter в топ-30 не ввійшла (оціночна виручка - 140 мільйонів доларів).
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"