Український бренд завоював "зотоло" у США! ®
Високу якість українських міцних напоїв відзначили за кордоном. Так, судді американського дегустаційного конкурсу "Beverly Hills International Spirits Awards 2013" нагородили український алкогольний бренд золотою медаллю.
Конкурс елітних спиртних напоїв у Каліфорнії традиційно визначає кращих серед виробників алкогольних напоїв світу. І це не дивно, оскільки Беверлі Хіллз - одне з найелітніших місць на планеті, тут знаходяться кращі ресторани, бари, готелі, магазини. Саме у Беверлі Хіллз щорічно проходять дегустації елітарного алкоголю. Імениті члени журі, серед яких журналісти, ресторатори, бармени і критики, класифікують спиртні напої за категоріями і відбирають кращих. Традиційно, дегустації напоїв проводять у декілька етапів у модних питних закладах Беверлі Хіллз. Кожен етап змагання гарантує об'єктивність і незалежність результатів.
Напої оцінюються за 100-бальною системою за кількома характеристиками - зовнішній вигляд, рівень захисту, дизайн пляшки і т. д. Смакові властивості оцінюють методом "сліпої дегустації", тобто під час роботи дегустатор не знає назви напою, який він оцінює. Це дозволяє одержати незалежні оцінки. Потім результати за кожною характеристикою підсумовуються і судді визначають фаворитів конкурсу. Цього року напої оцінювали близько двадцяти авторитетних суддів світового класу. Переможців за категоріями нагороджували золотими, срібними і бронзовими медалями. Найбільші в світі виробники алкоголю змагалися за звання кращого. Українська горілка "Мърная Древній Кіевъ", завоювала найвищу нагороду – золоту медаль.
"Горілку "Мърная Древній Кіевъ" ми виготовляємо більш як десять років, - говорить головний технолог "Кримської водочної компанії" Сергій Григоренко, - за цей час наш напій завоював безліч золотих медалей на міжнародних конкурсах і кожна нова медаль для нас важлива – адже вона показує нам, що ми тримаємо високу планку виробництва і горизонти прихильників нашого бренду ростуть!".
Нагадаємо, що в 2013 році ТМ "Мърная" увійшла до першої десятки міжнародного престижного клубу алкогольних брендів-мільйонерів The Drinks International Millionaires Club з об'ємом продажів 2,1 млн. кейсів. Дослідження визначає найбільших гравців світового алкогольного ринку. Учасниками рейтингу можуть стати виробники міцного алкоголю з річним об'ємом продажів продукції від 1 млн. кейсів і більше (1 кейс = 9 літрів).
На правах реклами
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"