Козак заплатить за російські електровози вдвічі більше - майже 5 мільярдів
"Львівська залізниця" оголосила тендер на придбання електровозів серії 2ЕС10 по лізинговій схемі, вартість угоди становить 4,88 млрд гривень.
Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Як зазначається у повідомленні, заплановано постачання 43 електровозів виробництва ТОВ "Уральские локомотивы" (Росія). Строк надання фінансових лізингових послуг становить 7 років з дати поставки кожного електровозу. У 2014 році Львівська залізниця має отримати 10 електровозів, у 2015-му - 15 і у 2016-му - 18.
"Середня вартість одного електровозу становитиме близько 113 млн гривень", - пише видання.
Згідно із повідомленням, у лютому 2012 року Львівська залізниця безкоштовно отримала два таких електровози для випробувань. За даними галузевого видання "Trains", тоді ж "Укрзалізниця" підписала відповідну угоду "Уральскими локомотивами". За даними видання, проект був пролобійований російським "Внешэкономбанком" на користь інтересів російських виробників. Оскільки "Укрзалізниця" змогла залучити кошти на закупівлю лише у росіян.
"У презентації російських електровозів рік тому брав участь віце-прем’єр-міністр інфраструктури Борис Колесніков, який заявив, що "Укрзалізниця" буде закуповувати уральські локомотиви, "якщо ці електровози успішно пройдуть випробування у складних карпатських умовах", - йдеться у повідомленні.
Як зазначає видання, у заході також брав участь гендиректор "Укрзалізниці" Володимир Козак, який нині змінив Колеснікова на посаді міністра інфраструктури.
Тоді на презентації було оголошено, що вартість електровозів 2ЕС10 становить близько 60 млн гривень. Це удвічі дешевше, ніж залізничники планують витратити зараз по лізинговій схемі.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"