"Богдан" має намiр збiльшити випуск легкових авто на 25%
Корпорацiя "Богдан" має намiр з кiнця квiтня поточного року вiдновити роботу заводу легкових автомобiлiв у Черкасах.
Про це повiдомив президент корпорацiї Олег Свинарчук, передає "Інтерфакс-Україна".
За його словами, досягти конкретних домовленостей з партнерами i сформувати виробничий план корпорацiя змогла з урахуванням рiшення про введення Україною на три роки додаткових мит на ввезення автомобiлiв з двигунами 1-2,2 л, яке набуде чинностi 13 квiтня .
"Зараз ми отримали можливiсть формування нового плану, i з кiнця квiтня розпочинаємо виробництво При цьому, окрiм наших традицiйних моделей -. ВАЗ i Hyundai, ми маємо домовленостi з ще одним виробником, назву якого поки що не розголошуємо - у цьому роцi плануємо поставити у виробництво ще двi моделi, про якi поiнформуємо через кiлька тижнiв", - сказав Свинарчук.
Вiн зазначив, що протягом мiсяця корпорацiя має намiр завершити формування виробничого плану.
"Поставки машинокомплектiв з АвтоВАЗу вже почалися, i Hyundai пiдтвердив вiдправку машинокомплектiв", - повiдомив прес-секретар корпорацiї Сергiй Красуля.
Свинарчук нагадав, що завод у Черкасах виробничою потужнiстю до 150 тис. автомобiлiв на рiк може стати "економiчно ефективним" лише у разi випуску не менш нiж 40 тис. автомобiлiв.
"До цього обсягу, на жаль, доведеться зазнавати збиткiв i дотувати пiдприємство, що ми зараз i робимо, але сподiваємося, що рiшення про введення мита надасть нам можливiсть вийти на цi обсяги якнайшвидше", - зазначив президент корпорацiї.
Вiн також висловив сподiвання, що, окрiм введення мита, буде ухвалено i програму розвитку автопромисловостi на довгострокову перспективу.
"Це введення мит сигнал iнвесторам, що галузь є об'єктом уваги, що iнтерес до галузi повернено, уряд звернув на неї увагу, i це один iз заходiв, який допоможе вiдродити автовиробництво", - зазначив Свинарчук.
Нагадаємо, у 2012 роцi корпорацiя скоротила випуск автотранспортних засобiв на 36,2% порiвняно з 2011 роком - до 13 455 тис одиниць, зокрема випустила 12, 034 тис легкових автомобiлiв (на 40,5% менше), 876 комерцiйних (на 34,8% бiльше) i 545 автобусiв i тролейбусiв (в 2,7 рази бiльше).
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"