Apple і Samsung зайняли 75% планшетного ринку
Корейська Samsung більш, ніж подвоїла свою частку на ринку планшетних комп'ютерів за підсумками 4 кварталу 2012 года, а в парі з Apple два лідери планшетного сегмента займають 75% ринку.
Про це йдеться у даних аналітичної компанії IDC, передає CyberSecurity.
Як пише видання, всього в 4 кварталі було продано 52,5 млн планшетів, одночасно з цим частка компанії Samsung на ринку збільшилася з 7,3% до 15%, тоді як частка Apple за рік скоротилася з 52% до 44%.
Автори звіту кажуть, що на ринку в 4 кварталі 2012 року основну партію грали дешеві інтернет-планшети, а також очікувані новинки, такі як iPad Mini.
В цілому, на ринку Apple отримала двох потужних конкурентів: Android-планшетів виробництва Samsung, а також нову категорію товарів під управлінням Windows RT.
Дослідники говорять, що iPad на планшетному ринку поки зберігає більш, ніж очевидне лідерство, але його домінування вже не виглядає таким безхмарним, як раніше.
Том Майнеллі, аналітик IDC, говорить, що нові товари на ринку, такі як планшети Surface, безумовно викликають інтерес споживачів, але більша їх частина поки тільки придивляється до новинок і в разі необхідності реальної покупки, поки, швидше за все, вибере щось більш традиційне, наприклад той же iPad або Galaxy Tab.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"