За "Хюндаї", які запізнилися, компенсували понад 800 тисяч
Держпідприємство "Українська швидкісна залізнична компанія" заявляє про видачу пасажирам компенсацій на понад 800 тис гривень за зрив рейсів "Українського експреса" в грудні 2012 року.
Про це журналістам повідомив директор підприємства Леонід Лобойко, пишуть "Українські новини".
"Всі пасажири, які, як ви кажете, "стояли в полі" і звернулися, згідно нашої документації, в касу, отримали компенсацію. Всього більше 800 тисяч гривень видано компенсації пасажирам", - сказав він.
Лобойко повідомив, що за відшкодуванням вартості квитків звернулося близько 5 тисяч чоловік.
Одночасно, він повідомив, що швидкісні поїзди Hyundai-Rotem в даний час працюють без проблем.
За його словами, проблеми, що з'явилися в грудні 2012 року вирішені, корейська компанія веде обслуговування поїздів.
"Практично цілодобово ведеться контроль над виконанням завдань, поставлених віце-прем'єр-міністром Олександром Вілкулом. І я гарантую, що на сьогоднішній день звідси жоден поїзд не виходить несправним", - цитує його "Інтерфакс-Україна".
Як відомо, 23 січня швидкісний поїзд "Нyundai" знову зламався і не зміг виїхати зі Львова до Києва.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"