Google і Yahoo! викрили в зароблянні на піратських сайтах
Google і Yahoo! увійшли в топ-10 рекламних мереж, що розміщують оголошення на піратських ресурсах.
Про це повідомляється в звіті дослідницької групи Annenberg Innovation Lab з університету Південної Каліфорнії, передає "Лента.ру".
Дослідники проаналізували рекламу на сайтах з піратськими фільмами і музикою і з'ясували, що найчастіше на них попадаються оголошення, розміщені через мережу Openx. У числі клієнтів цієї компанії значаться видання The New York Post і StartTribune.
На другому місці по активності розміщення реклами на піратських сайтах значиться Google разом з рекламної мережею Double Click, що йому належить. Мережа Yahoo!, включаючи її підрозділ RightMedia, посіла шосту сходинку у топ-10.
Список піратських сайтів дослідники брали із звіту Google про скарги правовласників. Annenberg Innovation Lab буде називати самі "доброзичливі" до піратів рекламні мережі щомісяця.
У січні 2011 року медіамагнат Руперт Мердок також звинуватив Google в зароблянні на показі реклами на піратських ресурсах.
Представники корпорації тоді заявили, що активно виключають з видачі посилання на сайти-порушники і вкладають мільйони доларів у боротьбу з "поганою" рекламою.
У червні 2012 року вийшло дослідження "The six business models for copyright infringement", ініційоване Google. У ньому стверджується, що 86% файлообмінних ресурсів заробляють на показі реклами.
Автори січневого дослідження стверджують, що хочуть допомогти великим брендам перестати спонсорувати піратські ресурси.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"