Комітет Ради хоче "урізати" рекламу на ТБ
Парламентський комітет з питань свободи слова та інформації розробляє поправки до закону "Про рекламу".
Частина законопроектів, які стосуються змін, вже внесені членами комітету на розгляд Верховної Ради, повідомляє ТСН із посиланням на "День".
"Для мене очевидно, що потрібно повністю заборонити рекламу горілки в денний час, пряму рекламу пива, взагалі - зменшити тривалість реклами на ТБ, яка постійно перериває фільми і програми", - прокоментував рішення депутатів голова комітету Микола Томенко.
"В Україні тривалість реклами - одна з найбільших у світі. Взагалі заборонити рекламу неможливо, тому ми будемо шукати компроміс. Наше завдання - мінімізувати антидержавницькі "спалахи" і підтримати українську складову", - додав він.
Передбачені депутатами-членами комітету зміни до закону "Про рекламу" стосуються заборони використання зображення дітей у політичній рекламі, необхідності чіткого визначення поняття "соціальна реклама", обмеження реклами алкогольних напоїв і пива, а також реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"