Facebook складе "пошукову" конкуренцію Google
Нова функція Facebook Graph Search, яку засновник соцмережі Марк Цукерберг представив у США, загострить її конкуренцію з найбільшим пошуковиком інтернету - Google.
Про це передають "Ведомости" з посиланням на The Wall Street Journal.
Соціальний пошук дозволяє знаходити "все, що було опубліковано для вас на Facebook, а інші люди можуть знайти все, що ви публікували для них", говориться в презентації соцмережі.
Graph Search "створена, щоб давати відповіді, а не посилання на ресурси", сказав Цукерберг.
В ході презентації він показав, як знайти "пам'ятки у Франції, де побували мої друзі", "фотографії друзів за 2009 рік", "ресторани в Чикаго".
Техноблог Gizmodo, протестувавши Graph Search, виявив, що нова функція корінним чином полегшує пошук і консолідацію особистої інформації користувачів Facebook.
"Закрита інформація залишається закритою, але мимоволі розкриті хоч раз небажані відомості про себе стають доступними кожному абсолютно невимушено", - пише блог.
Нововведення спрямоване в першу чергу на те, щоб зробити Facebook, а не Google "воротами" інтернет користувача.
Маючи 1 млрд користувачів, Facebook істотно випереджає соцмережу Google+ за обсягом і якістю особистої інформації, вважає видання, і в майбутньому зможе монетизувати соцпошук за рахунок продажу реклами в пошуковій видачі.
Саме пошукова реклама є зараз основою виручки Google (40 млрд доларів на рік).
Крім Google новий сервіс соцмережі загрожує бізнес-моделі Yelp, LinkedIn і Amazon, які люди використовують для пошуку місцевих об'єктів, компаній і продуктів відповідно.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"