В США прийшла "чорна" п'ятниця
У США даний старт сезону різдвяних розпродажів, які традиційно почалися з "чорної" п'ятниці.
Про це передають "Вести".
Як повідомляється, магазини пропонують покупцям максимальні знижки, і навіть складна економічна ситуація і високий рівень безробіття не завадять американцям купувати подарунки до Різдва.
Максимальні знижки передбачені тільки для перших покупців, тому боротьба за місце буває жорсткою. "Чорна" п'ятниця, яка проходить на наступний день після Дня подяки, традиційно відкриває сезон святкових покупок в США, а магазини залучають клієнтів великими знижками.
Як пише видання, назва пов'язана з тим, що американські рітейлери у цей день отримають більшу частину свого річного прибутку і в звіті про прибутки і збитки буде чорна стрічка, а не червона.
У цей день знижки на товари в магазинах складають 40-90%, а самі американці називають "чорну" п'ятницю однією з найцікавіших розваг в році. Зазвичай у цей день покупці намагаються придбати подарунки до Різдва, так як потім знижки будуть меншими.
Очікується, що в порівнянні з минулим роком продажі зростуть на 4% і всього за один день складуть 586,1 млрд доларів.
Крім цього, очікується дуже сильне зростання онлайн-продажів. Показник складе близько 2 млрд доларів, тоді як минулого року він склав всього 700 млн доларів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"