Покупці автомобілів класу "люкс" переходять на дизель
Стрімке зростання цін на бензин в останні роки призвело до збільшення попиту на дизельні моделі та автомобілі з меншим об'ємом двигуна.
Про це пише "Комерсант-Україна".
Як пише видання, в загальному обсязі продажів Porsche в Україні частка дизельних моделей зросла з 19% в 2010 році до 28% в поточному році.
У Audi продажі дизельних версій в цьому році досягли 35% проти 26% роком раніше.
А імпортери Mercedes-Benz і Volvo стверджують, що вже кілька років близько 60% їхніх продажів займають автомобілі з дизельними двигунами.
З кожним роком автоконцерни пропонують моделі з усе меншою витратою палива.
Наприклад, якщо в 2006 році витрата у Porsche Cayenne S становив 14,9 л/100 км, в 2008-му - 13,7 л, то в моделі 2011 року - 10,5 л.
Ще однією тенденцією стало зростання попиту на преміальні автомобілі з невеликим об'ємом двигуна. У загальному обсязі продажів BMW в Україні частка автомобілів з об'ємом двигуна до 2 л збільшилася з 27% в 2010 році до 43% у 2012.
Над зниженням витрат палива задумалися не тільки виробники преміальних автомобілів, але і представники сегмента luxury.
Інтерес до економічниих моделей "підстьобує" зростання цін на паливо.
У порівнянні з бензином вартість дизельного палива зростає повільніше. Це пов'язано з тим, що при переробці нафти дизельного палива виробляється в кілька разів більше, ніж бензину. Крім того, один з основних постачальників палива в Україну - Росія збільшила відвантаження саме дизельного палива.
"Ще один чинник - прагнення держави не допустити значне подорожчання "дизеля". Це паливо використовується в сільському господарстві, і ціна нанього впливає на вартість продуктів харчування", - пояснює директор консалтингової компанії "А-95" Сергій Куюн.
В цілому зараз ціни на дизельні машини в середньому на 10-15% вище бензинових аналогів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"