Facebook тримає користувачів "під ковпаком"
Facebook все активніше стежить за своїми клієнтами.
Соцмережа залучила для спостереження сторонню компанію Datalogix, передає БФМ.РУ з посиланням на Financial Times.
За даними видання, під щільним "ковпаком" соцмережі вже виявилося близько 70 млн американських домогосподарств.
Мета стеження - чисто комерційна.
Для складання профілю клієнтів Datalogix використовує дані, отримані через аналіз поведінки в мережі, і зіставляє їх з електронною поштою та іншої персональною інформацією, а також з даними про участь в програмах лояльності клієнтів та інших схожих програмах, викуплених у торговельних мереж.
У тому, що майже всі компанії, в тому числі і російські, збирають дані про своїх клієнтів і їх перевагах, немає абсолютно нічого нового.
Це існувало і до епохи інтернету.
Інша справа, як ці дані використовуються, розповідає медіадиректор компанії SUP Media Антон Носік.
"У компанії утворюється певного роду статистична інформація про те, скільки серед її споживачів чоловіків, скільки жінок, про те, які вони робили покупки, де, які у них були пошукові запити. Зрозуміло, ця інформація збирається будь-яким постачальником інтернет-послуг. Інше питання: немає прикладів, щоб цією інформацією в прив'язці до ПІБ хто-небудь торгував, тому що це дійсно було б грубим порушенням законів про захист персональних даних", - заявив Носік.
Facebook - всесвітня соціальна мережа.
При цьому в різних країнах різні правила.
У Франції, наприклад вже боліше 30 років суворо заборонено суміщати дані з різних баз.
У Росії діють схожі принципи. Варто тільки читати угоду користувача, говорить партнер юридичної фірми Baker & McKenzy Едуард Бекещенко.
"Якщо ви самі надали персональні дані, то компанія може з вашої згоди їх зберігати й обробляти. У США більш ліберально ставляться до обробки персональних даних", – сказав юрист.
Facebook давно вже підозрюють в некоректному ставленні до питань приватності.
Тому членам британської королівської сім'ї, наприклад, не рекомендується користуватися цією, як втім, і іншими соцмережами.
За твердженням самої компанії, обробка даних відбувається в умовах анонімності.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"