Супермаркети і виробники винні у подорожчанні яєць
Антимонопольний комітет рекомендував 30 найбільшим птахофабрикам та торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих цін на яйця.
Про це йдеться у повідомленні комітету.
За даними комітету, відповідні рекомендації надано підприємствам-виробникам, які входять до груп "Авангард", "Овостар Юніон" та "Інтер-Запоріжжя", що є основними учасниками ринку курячих яєць.
Також рекомендації були дані і підприємствам роздрібної торгівлі: ТОВ "Фудмаркет", ТОВ "ЕКО", ТОВ "Метро Кеш енд Керрі - Україна", ПАТ "Фуршет", ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет", ЗАТ "Фоззі груп", ТОВ "ПАККО-Холдинг", ПІІ "Білла Україна" та ТОВ "АТБ – маркет".
"Протягом серпня - вересня 2012 року оптово - відпускні ціни на яйця зросли майже на 22%. Аналіз економічної ситуації на ринку у серпні 2012 року показав відсутність об’єктивних економічних причин, які могли б обумовити суттєве зростання цін на яйця", - сказано в повідомленні.
У АМКУ повідомили, що комітет доручив своїм територіальним відділенням надати аналогічні рекомендації виробникам та торговельним мережам, що працюють на регіональних ринках та не ввійшли в список вищезазначених суб’єктів господарювання.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"