Microsoft відмовляється від використання бренду Metro для позначення інтерфейсу
Корпорація Microsoft відмовляється від використання бренду Metro для позначення нового графічного інтерфейсу.
Про це пише газета "Ведомости" із посиланням на заяву компанії.
"Ми використовували Metro як кодове ім'я в процесі розробки продукту в рамках декількох лінійок. Оскільки ми наближаємося до запуску і переходу від індустріального обговорення до діалогу зі споживачами, ми будемо використовувати свої комерційні назви продуктів", - заявили представники Microsoft техноблог Mashable.
Microsoft ухвалила таке рішення після переговорів з неназваним партнером на європейському ринку.
Microsoft вже працює над офіційною назвою інтерфейсу.
Mashable пише, що одним із можливих варіантів може стати Windows Design Style.
Новий інтерфейс повинен стати ключовим елементом операційної системи Windows 8, яка стане доступна користувачам з 26 жовтня.
Інтерфейс об'єднає різні програмні і апаратні платформи Microsoft і створити у користувачів однаковий досвід взаємодії з інформацією на дисплеї будь-якого розміру - від мобільного телефону і планшета до персонального комп'ютера і телевізора.
Інтерфейс заснований на матриці інтерактивних елементів, розміщених на екрані подібно плитці. Вперше він був застосований в мобільній платформі Windows Phone.
Microsoft використовував ім'я Metro для позначення нового інтерфейсу в процесі розробки.
Проте в ході презентації нової версії пакету офісних додатків Office гендиректор Microsoft Стів Балмер використовував для опису дизайну додатків не слово "Metro", а фразу "Windows 8 Design Style".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"