ЦВК хоче оплатити агітацію на ефірах з бюджету
Центральна виборча комісія просить Національну рада з телебачення і радіомовлення та Держкомітет телебачення і радіомовлення вжити невідкладних заходів для забезпечення можливості партіями та кандидатами в депутати Верховної ради вести передвиборну агітацію за рахунок державного бюджету.
Відповідне звернення було підтримано на засіданні Центрвиборчкому, передають "Українські новини".
У зверненні зазначається, що згідно із законодавством, передбачено надання телеорганізаціями державної та комунальної форм власності кожної партії - суб'єкту виборчого процесу - ефірного часу для проведення агітації за рахунок коштів держбюджету в обсязі не менше, ніж по 60 хвилин на загальнонаціональному телеканалі, радіоканалі, а також по 20 хвилин на регіональних телеканалах та по 25 хвилин на регіональних радіоканалах у кожному регіоні.
Крім цього, кандидатам у депутати від мажоритарних округів ефірний час надається в обсязі по 20 хвилин на телеканалах і по 20 хвилин - на радіоканалах.
ЦВК підкреслює, що вона неодноразово зверталася і в Нацраду з телебачення, і в Держкомтелерадіо щодо забезпечення виконання зазначених положень закону.
При цьому, судячи з отриманих попередніми розкладами ефірного часу трансляції передвиборних агітаційних теле-і радіопрограм, термін подачі яких в ЦВК закінчується 31 серпня, до сьогоднішнього дня в окремих регіонах не забезпечується надання в повному обсязі ефірного часу для агітації.
Центрвиборчком наголошує, що такий стан справ є неприпустимим, оскільки порушується право партій та кандидатів у депутати проводити агітацію за рахунок держбюджету.
Як повідомлялося, ЦВК перерозподілила видатки, передбачені її кошторисом на підготовку та проведення виборів Верховної ради.
Зокрема комісія зменшила витрати на: оплату послуг ЗМІ для забезпечення ведення передвиборної агітації зі 108 386 900 млн гривень до 107 012 400 гривень.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"