Четверту гілку метро у Києві побудують росіяни
Переможцем конкурсних торгів на залучення компанії-консультанта щодо реалізації проекту будівництва четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву "Вигурівщина - Троєщина" стала "дочка" Внєшекономбанку Росії - ВАТ "Федеральний центр проектного фінансування".
Про це ідеться у повідомленні прес-служби Київської міської державної адміністрації.
Всього на конкурс було отримано 6 заявок.
"Ми отримали ґрунтовні та виважені пропозиції від всіх учасників конкурсних торгів. Проте частина пропозицій була відхилена, оскільки не відповідала вимогам закону "Про здійснення державних закупівель". Ті ж конкурсні пропозиції, які відповідали вимогам закону, оцінювалися членами комітету з конкурсних торгів за наступними критеріями: ціна, наявність досвіду на ринку, рівень кваліфікації та внесення учасника до всеукраїнських та міжнародних рейтингів загальновідомих рейтингових агенцій", - сказав заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.
"По кожному із критеріїв – ціна, досвід, кваліфікація – компанії-учасники отримали бальну оцінку. Найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію "Федерального центру проектного фінансування", яка набрала 90 балів", – поінформував він.
КМДА очікує, що переможець конкурсу надасть висновки та пропозиції фінансового, юридичного та технічного характеру про засади, умови та параметри здійснення будівництва четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву "Вигурівщина – Троєщина".
Також, зазначив заступник голови КМДА, згідно з контрактом, консультант має розробити схему державно-приватного партнерства із наведенням аналітичних, статистичних, фінансових, техніко-економічних і соціально-економічних показників, наданням розрахунків витрат із визначенням термінів окупності та інших фінансових показників проекту.
"Оскільки така схема буде розроблена вперше в Україні, то наше завдання – створити таку систему, яка стане прикладом відносин між приватними інвесторами та державною, або муніципальною владою під час реалізації великих інфраструктурних проектів", – додав Крамаренко.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"