Одеса купила у Чехії 10 уживаних трамваїв

Четвер, 16 серпня 2012, 11:43

Виконавчий комітет Одеської міської ради купив у Праги (Чехія) 10 трамваїв, що були в експлуатації, за 157 тис. євро.

Про це повідомляє агентство "Українські новини" із посиланням на прес-службу Одеської міськради.

15 серпня перший із придбаних трамваїв вийшов на лінію.

"З огляду на високу вартість нових вагонів, в 2012 році виконкомом ухвалено рішення про придбання в Чехії за прямим контрактом 10 трамвайних вагонів 1985 року випуску, що були в експлуатації, вартістю 15,7 тис. євро за 1 трамвай. В 2013 році планується придбати ще 10 таких трамваїв", - зазначається у повідомленні.

Реклама:

Директор комунального підприємства "Одесдержелектротранс" Дмитро Полунін зазначив, що ця модель трамваю зараз експлуатується практично в усіх містах України.

"Треба розуміти, що в Чехії - комплексний підхід до експлуатації трамваїв. Там прекрасні колії, ремонтна база, тягові підстанції й тягова мережа не потерпають від перепадів напруги. Тому вагони в Чехії зберігаються набагато краще, ніж у нас. Ми перевірили із фахівцями кузов і контактні рами - усе в чудовому стані. Вони зможуть перевозити пасажирів ще не менше 7 років", - заявив він.

Мер Одеси Олексій Костусєв зазначив, що ці трамваї не поступаються новим російським тролейбусам.

"Крім того, новий трамвай коштує набагато дорожче, ніж 20 старих. Треба рахувати кожну копійку. Нам 20 трамваїв обійдеться всього лише в 4 млн гривень", - зазначив він.

У повідомленні також зазначається, що зараз ведуться переговори про придбання трамваїв, які були в експлуатації, що також дозволить вирішити питання із відновленням рухомого складу зі значною економією коштів.

За даними мерії, в Одесі - 214 трамваїв й 157 тролейбусів, які на 95% відпрацювали нормативний термін експлуатації.

Середній вік експлуатованих трамвайних вагонів - 28 років, тролейбусів - 18 років.

Основна частина нині експлуатованих трамвайних вагонів (моделі Т-3) була придбана з 1966 по 1986 роки.

У 2011 році Одеса списала 49 трамвайних вагонів й 12 тролейбусів, відновлення й експлуатація яких була економічно недоцільною.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: