Рекламні агентства запросили в Україну Facebook

П'ятниця, 10 серпня 2012, 10:10

Комітет рекламних digital-агентств (UDAC, об'єднує агентства, які продають рекламу в інтернеті) звернувся до керівництва соцмережі Facebook із відкритим листом, попросивши призначити адміністратора, який займеться українським ринком.

Про це повідомляє "Комерсант-Україна" із посиланням на відповідний документ.

Facebook - третя за величиною соцмережа в Україні з аудиторією 1,89 млн користувачів (перші дві позиції займають "В контакті" і "Однокласники") з охопленням 12,4% всього інтернет-населення країни, зазначають автори листа.

Із грудня 2011 року до мережі приєдналося близько півмільйона українців. І якщо темпи залишаться колишніми, вже до кінця 2012 року українська аудиторія виросте до 3 мільйонів.

Реклама:

При цьому користувачі Facebook - це саме та аудиторія, яка найбільше цікавить рекламодавців, - активні та забезпечені люди у віці 25-34 років.

Зростають також рекламні бюджети на соціальний маркетинг, стверджують в UDAC.

Це розуміють і в інших соціальних мережах, які відкривають офіси в Україні, - таких як "В контакті" і LiveJournal.

Незважаючи на привабливість ринку, права українського бізнесу у Facebook незахищені.

Наприклад, більшість українських рекламодавців можуть заплатити за рекламу лише з особистої банківської картки.

А згідно з українським законодавством, такі платежі не можна списати на валові витрати компанії.

Українські інтернет-користувачі вже мають позитивний досвід поводження в міжнародні корпорації - у вересні 2011 року користувачі продукції Apple відправили розробнику колективну прохання про локалізацію офіційного магазину додатків App Store. У червні український App Store був відкритий.

Основною перевагою локалізованого сервісу стало те, що тепер українці можуть вказувати при реєстрації свої справжні дані, а не вигадані адреси в Росії або США, а також купувати програми за допомогою українських банківських карт.

http://digitalbee.com/ позитивно оцiнює такi змiни

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!