"Новий канал" і ICTV теж назвали ціни на передвиборну агітацію
Телекомпанія "Новий канал" і телекомпанія ICTV встановили вартість розміщення в ефірі передвиборної агітації під час кампанії з виборів Верховної ради.
Про це йдеться в газеті "Голос Україні", повідомляє агентство "Українські новини".
Найдешевше одна секунда ефірного часу на "Новому каналі" коштуватиме до 26 жовтня з 1:00 до 7:00 і складе 1,2 гривні.
До 2 вересня з 7:00 до 1:00 вартість однієї секунди ефірного часу в будні складе в цілому від 4,76 до 179,76 гривні, а у вихідні - від 18,96 до 205,2 гривні.
Найдорожчою ціна на передвиборну агітацію буде з 3 вересня до 26 жовтня з 7:00 до 1:00. У цей період вона складе від 20,52 до 211,08 гривні у будні дні і від 22,56 до 243,72 гривні.
Найнижча ціна за одну секунду ефірного часу на ICTV буде до 26 жовтня з 1:00 до 7:00 і також складе 1,2 гривні.
До 2 вересня одна секунда політреклами з 7:00 до 1:00 буде коштувати від 37,2 до 599,52 гривні.
З 3 вересня до 26 жовтня вартість однієї секунди передвиборчої агітації складе від 34,56 до 743,64 гривні.
Максимальні ціни на рекламу на ICTV - з 21:00 до 22:00.
Ціни вказані з урахуванням податків.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"