Компанія-розробник ігор звинуватила Facebook у своїх збитках

Четвер, 26 липня 2012, 13:24

Zynga Inc., основний розробник ігрових додатків для соціальної мережі Facebook, вважає дії останньої причиною різкого обвалу її показників в II кварталі 2012 року.

Всі вони виявилися набагато гіршими за очікування аналітиків, і акції Zynga на позабіржових торгах 25 липня впали на цілих 40% до 2,98 долара за папір, передають "Ведомости".

На IPO в грудні 2011 року Zynga розмістила акції по 10 доларів, нагадує Financial Times.

Акції самої Facebook впали на 8% до нового мінімуму 27,04 долара: гра FarmVille від Zynga приносить Facebook до 15% виручки.

Реклама:

На думку директора з операційної діяльності Джона Шапперта, в поточному обвалі винна сама Facebook: соцмережа змінила дизайн сайту, давши перевагу новим іграм конкурентів.

"Знизилася залученість існуючих користувачів, вони стали рідше заходити на сайт. При цьому посилилося просування нових ігор", - заявив Шапперт.

Квартальний чистий збиток Zynga досяг 22,8 млн доларів проти чистого прибутку в 1,4 млн доларів за аналогічний період 2011 року, або 3 центи на акцію.

Компанія, виключивши з розрахунку деякі позиції, відзвітувала про прибуток в 1 цент на акцію, але і це набагато нижче очікувань аналітиків (5 центів на акцію).

Виручка Zynga зросла за звітний період на 19%, до 332,5 млн доларів, тоді як аналітики чекали зростання виручки до 343 млн доларів.

Все це змусило Zynga знизити річний прогноз прибутку до 4-9 центів на акцію, проти очікувань Уолл-стріт на рівні 26 центів на акцію.

Багато аналітиків відкрито назвали такі квартальні результати катастрофічними.

У 2011 році Zynga заробила 321 млн доларів, причому майже 293 млн доларів їй принесла торгівля віртуальними грядками і домашньою худобою в FarmVille та інших подібних іграх.

У другому кварталі 2012 року сумарна аудиторія FarmVille, за даними Appdata.com, знизилася до 20 млн користувачів з максимуму 80 млн, досягнутого в березні.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: