Стаханівський вагонзавод знизив виробництво вагонів
Показники роботи Стаханівського вагонобудівного заводу (СВЗ), що впали у першому півріччі, ставлять під питання виконання раніше анонсованих річних планів з виробництва 8,1 тис вагонів, що перевищило б результат 2011 року на 19%.
Недолік литих деталей візків - бічної рами і надресорної балки - істотно позначається на виконанні заявленої програми, пишуть "Экономические известия".
Проте в рамках виробничої кооперації підприємства Костянтина Жеваго надають допомогу один одному.
Так, встановлення контролю над чеським постачальником вагонного литва CKD Kutna Hora з боку Жеваго, головного акціонера СВЗ, дозволяє підприємству працювати з меншими втратами, зумовленими заборонами на експорт вагонів до Росії.
Крім цього, інший великий актив бізнесмена - гірничорудна компанія Ferrexpo (контролює ПГЗК) - розміщує на СВЗ замовлення.
У березні 2011 року збори акціонерів Ferrexpo схвалили купівлю 400 залізничних вагонів СВЗ і опціон на придбання ще 600 одиниць.
Проте експерти вже спрогнозували: для утримання показника рентабельності Стахановському вагонобудівному заводу доведеться скоротити в структурі виробництва випуск піввагонів і збільшити в ній частку спеціалізованих вагонів (хоперів, платформ різних модифікацій).
Правда, очікувалося, що до таких змін СВЗ прийде через рік-два.
Проте вже сьогодні ставка на спеціалізовану продукцію себе виправдовує. Так, крім поставок вагонів Ferrexpo, іншими великими замовленнями, які реалізує завод, є виробництво 550 хоперів-мінераловозів з внутрішнім антикорозійним покриттям кузова для найбільшої російської компанії, що спеціалізується на виробництві високосортних фосфатних добрив.
Також за минулі півроку СВЗ виробив пілотну партію з 51 вагона для перевезення мінеральних добрив в рамках міжнародного тендеру залізниці Туркменістану.
За повідомленням прес-служби підприємства, завершені поставки в цю країну 250 магістральних думпкарів: з початку року були відвантажені останні 170 вагонів-самоскидів.
"За рахунок розширення модельного ряду продукції, що випускається нам вдалося практично на 100% завантажити потужності підприємства, а також розширити географію поставок", - наводяться в повідомленні підприємства слова голови наглядової ради СВЗ Едуарда Місевра.
Як повідомлялося, у 2013 році Росія може обмежити ввезення вагонів з України.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"