Україна і Росія хочуть якнайшвидше отримати ширококолійку до Відня
Україна і Росія мають намір активізувати роботи з реалізації проекту будівництва ширококолійної залізничної лінії Кошице-Братислава-Відень відповідно до чотиристоронніх домовленостей між Австрією, РФ, Словаччиною та Україною.
Такої домовленості досягнуто в ході одинадцятого засідання Підкомісії з питань транспорту Комітету економічного співробітництва українсько-російської міждержавної комісії під головуванням віце-прем'єра України Бориса Колеснікова і міністра транспорту Російської Федерації Максима Соколова, повідомляє агентство УНІАН.
У проекті беруть участь РФ, Україна, Словаччина та Австрія |
Крім того, Україна та Росія мають намір розвивати мультимодальні та контейнерні перевезення в напрямку міжнародних транспортних коридорів Європа-Азія.
Також міністри відзначили підвищення рівня обслуговування пасажирів і покращення комфортності здійснення пасажирських перевезень між Україною та Російською Федерацією, включаючи проведення митного й прикордонного контролю в кінцевих і початкових пунктах поїздів, що курсують за маршрутом Київ-Москва, а також для пасажирів поїзда № 19/20 Харків-Москва-Харків.
Україна та Росія також домовилися відпрацювати питання вдосконалення технології обміну інформацією про пересування вантажів і рухомого складу при перетині державного кордону в залізничному сполученні між Україною та Росією.
Як відомо, залізничні адміністрації РФ, України, Словаччини та Австрії у травні 2009 року підписали меморандум про створення СП Breitspu Planungsgesellschaft mbH із метою обґрунтування інвестицій у проект добудови широкої колії від Кошице (Східна Словаччина) до Відня (Австрія).
У грудні 2010 року незалежний консультант - компанія Roland Berger - визнав проект економічно вигідним і оцінив його вартість у 6,3 млрд євро.
За даними дослідження, продовження широкої колії до Європи до 2050 року дозволить залучати 16 млн тонн вантажів щорічно, в разі "оптимістичного сценарію" вантажопотік може становити 24 млн тонн на рік.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"