Євро-2012 принесло Україні збитки через погану рекламу - ЗМІ
Українські бізнесмени бідкаються: вони не лише не отримали очікуваного прибутку від проведення в Україні Євро-2012, а й опинилися у серйозному "мінусі".
Про це ідеться в сюжеті ТСН.
Так, у євро-кемпінгу, що розташувався аж за півсотні кілометрів від центру Києва і, відповідно, від стадіону, зайнято лише п'ять наметів.
Заманити клієнтів не допоміг навіть облаштований звіринець. Лисенята, єноти, лосі, косуля і поні тільки з'їдають бюджет.
Інвестор вклав у проект 300 тис. євро, збирався їх повернути й отримати прибутки вже після Євро-2012. Планував приймати по 3 тис. вболівальників за добу.
Але десь закралася помилка. На 19 гектарах розмістилися лише 20 уболівальників.
Тим часом Держприкордонна служба рапортує про рекорди.
"За минулу добу державний кордон перетнуло: 330 тис. осіб і 65 тис. транспортних засобів. Фактично це найбільший показник за всю історію України", - повідомив помічник голови Держприкордонслужби Сергій Остахов.
Загалом, із початку євроматчів державний кордон України перетнули 4 млн осіб, що на 11% більше ніж в аналогічний період 2011 року.
Консалтингові компанії вважають, що причина збитків від Євро-2012 полягає у відсутності бізнес-плану розвитку інфраструктури і якісної реклами України.
"Ми не сформували свій український національний туристичний продукт. Для того, щоб його пропагувати на зовнішньому ринку, ми повинні були його сформувати і потім на всіх виставках і всіх джерелах інформаційних його продати", - пояснила заступник голови консалтингової компанії Тетяна Тимошенко.
За підрахунками експертів, Україна інвестувала в Євро-2012 близько 14 мільярдів, із них дві третини не окупляться відразу.
Утім, аналітики заспокоюють: це інвестиції в майбутнє.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"