Авіакомпанії Європи можуть приховувати від споживачів за межами ЄС реальні ціни на квитки
Європейська комісія заявляє, що авіакомпанії Європи можуть вводити в оману споживачів за межами Європейської економічної зони щодо реальної ціни на авіаквитки.
Про це повідомили у прес-офісі комісара ЄС з питань охорони здоров’я та захисту прав споживачів Джона Даллі, передає УНІАН.
"Законодавство про захист прав споживачів ЄС застосовується при покупках в Європейському союзі та розповсюджується на Європейську економічну зону", - зазначили в прес-офісі.
"Коли авіакомпанія продає квитки будь-кому, хто проживає за межами ЄС – Європейської економічної зони, трансакція розглядається, як така, що має місце на іншій території і є предметом дії законів, що застосовуються на цій території", - додали в прес-офісі, відповідаючи на запитання, чи має право авіакомпанія Lufthansa при продажу квитків з України до країн-членів ЄС не з самого першого етапу бронювання показувати реальну вартість квитка з урахуванням усіх податків та аеропортових зборів.
У самій авіакомпанії коментарів отримати не вдалося.
Як повідомлялося, з 1 листопада 2008 року в ЄС набула чинності Директива, яка вимагає від авіакомпаній оприлюднювати на своїх інтернет-сайтах одразу реальну вартість квитка з усіма зборами та податками.
Директива передбачає, що повна ціна авіаквитків має демонструватися ще до початку бронювання квитка.
Необов’язкові платежі також мають пропонуватися в "чіткий, прозорий та однозначний спосіб".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"