Росія хоче викинути українські двигуни з Ан-148
Міністерство промисловості та торгівлі РФ хоче замінити на літаку Ан-148 українські двигуни Д-436-148, які виробляє ВАТ "Мотор Січ", на російсько-французькі двигуни Sam-146, які використовуються при виробництві Sukhoi SuperJet-100.
Про це заявив заступник міністра промисловості та торгівлі Росії Юрій Слюсарь, повідомляє агентство УНІАН.
"У нас є ідея двигун від SSJ-100 - Sam-146 повісити на Ан-148, оскільки, чим більше ми випускатимемо двигунів, тим швидше він стане економічно ефективним. Хоча, з іншим двигуном Ан-148 має буде проходити серію нових випробувань", - сказав Слюсарь.
"За часом це займає роки два, а інвестиції не менш як 100 млн доларів. Ще до цього необхідно додати виробництво дослідного літака Ан- 148, на який встановлювався б новий двигун і устаткування. Таким чином, вся програма випробувань коштуватиме близько 5 млрд рублів (близько 166 млн доларів)", - додав він.
Нині в авіапарку РФ є вісім літаків Ан-148. Шість літаків експлуатує авіакомпанія "Росія" і два літаки - авіакомпанія "Політ".
Літаки Ан-148 комплектуються двигунами Д-436-148, які виробляє українське ВАТ "Мотор Січ".
Ан-148 – регіональний ближньомагістральний літак, розрахований на комфортне перевезення 68 пасажирів. Дальність польоту становить 3,5 тис. км, крейсерська швидкість – 800-870 км/год.
Особливістю цього типу повітряних суден є високе розташування двигунів, що дозволяє літаку здійснювати зльоти і посадки навіть на аеродромах із низькою якістю покриття.
Літак спроектований київським АНТК ім. Антонова, в програмі виробництва задіяні завод "Авіант" в Україні та "Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство" в Росії.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"