Facebook перед IPO оцінила свої акції

П'ятниця, 4 травня 2012, 09:51

Facebook встановила для первинного розміщення діапазон цін для своїх акцій від 28 доларів до 35 доларів за цінний папір.

Ця оцінка викладена в документах до IPO, які були опубліковані 3 травня, передають "Ведомости".

Це означає, що капіталізація компанії становитиме 80-95 млрд доларів.

Компанія розраховує продати 337,4 млн своїх акцій і отримати чистими грошима приблизно 5,6 млрд доларів із урахуванням усіх пов'язаних з розміщенням витрат.

Реклама:

Засновник і гендиректор FB Марк Цукерберг отримає не менше 846 млн доларів.

У 2004 році Google оцінила себе перед IPO в 23 млрд доларів, і на даний момент це рекорд для інтернет-компаній на етапі IPO.

Компанія планує використовувати виручені від розміщення кошти для поповнення оборотного капіталу і на інші загальнокорпоративні цілі, проте у неї немає ніяких конкретних цілей використання отриманого чистого виторгу.

"Ми можемо використати частину коштів для сплати передбачуваного податку та переведення зобов'язань, пов'язаних з початковим врегулюванням наших RSU, - повідомляє Facebook. - Крім того, ми можемо використати частину доходів для придбання додаткового бізнесу, технологій або інших активів".

Розміщення пройде на біржі Nasdaq. Роуд-шоу розпочнеться 7 травня, торги акціями Facebook імовірно почнуться 18 травня.

Напередодні IPO фінансові показники Facebook погіршилися, незважаючи на зростання числа користувачів соцмережі.

Виручка компанії на початку цього року скоротилася майже на 7% в порівнянні з IV кварталом 2011 року, становивши 1,06 млрд доларів.

Facebook пояснила падіння виручки сезонним трендом: після новорічних свят рекламодавці витрачають менше коштів.

Крім того, в лютому Facebook радикально переробила рекламні формати, тому рекламодавці могли взяти паузу, а проте залишається незрозумілим, як вони в підсумку до них поставляться.

У майбутньому ефект сезонності може виявитися більш яскраво вираженим, йдеться у звітності Facebook.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: