Більше 75% світових компаній не готові до розпаду єврозони

П'ятниця, 18 травня 2012, 13:00

Більше 75% компаній не мають спеціального плану на випадок розпаду єврозони.

Про це свідчить опитування топ-менеджерів світових компаній, проведене незадовго до початку нового витка європейської кризи, що послідував за парламентськими виборами в Греції, передає "Інтерфакс" з посиланням на газету Financial Times.

Між тим, більшість опитаних повідомило, що такий результат вплине на бізнес їхніх компаній.

Дослідження Economic Global Business Barometer, проведене на основі опитування понад 1,5 тис топ-менеджерів компаній по всьому світу, виявило, що корпоративний сектор практично не готовий до події, що стає все більш ймовірною на тлі грецької кризи.

Реклама:

Менше чверті респондентів, опитаних в період з 13 квітня по 8 травня, повідомили, що їхні компанії мають план на випадок розвалу єврозони.

42% опитаних заявило, що ця подія надасть "якийсь" вплив на їхній бізнес, 29% відзначило можливість "дуже серйозного" впливу.

Компанії Східної Європи є найменш підготовленими до краху єврозони і найбільш схильними до наслідків цієї події: 84% топ-менеджерів цього регіону заявило про те, що їхній бізнес відчує на собі результати розвалу валютного союзу і лише 10% має плани на цей випадок.

Найбільш підготовленими до цієї події є компанії Азіатсько-Тихоокеанського регіону (27% мають запасний план) і Європи (25%).

Крім того, великі компанії підготовлені краще, ніж дрібні, хоча половина топ-менеджерів корпорацій з річною виручкою понад 10 млрд доларів заявила про відсутність варіантів на випадок розвалу єврозони.

Близько 31% опитаних очікують погіршення ситуації в світовій економіці в наступні шість місяців, 26% - прогнозують поліпшення ситуації.

Такий баланс думок є найменш негативним з першого кварталу 2011 року і говорить про істотне поліпшення настрою в корпоративному секторі в порівнянні з попереднім кварталом, коли число песимістів перевершувало число оптимістів більш ніж удвічі.

У кожному з регіонів, крім Західної Європи, кількість менеджерів, які планують нарощувати число робочих місць, перевершило число тих, хто готує скорочення.

Крім того, кількість компаній, які планують збільшувати капітальні інвестиції, трохи перевищила число тих, хто не планує, у всіх регіонах, крім Східної та Західної Європи.

Дослідження також виявило різке погіршення в порівнянні з попереднім роком сприйняття топ-менеджерами "ділової доброзичливості" Індії, Китаю та Бразилії.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: