Реклама до Євро-2012 коштувала Україні 178 мільйонів
Згідно з Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, з метою просування іміджу країни і залучення туристів в період з 2010 року по січень 2012 року було витрачено близько 177,9 млн гривень.
Про це пише газета "Дело" із посиланням на дані Національного агентства з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи-2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів.
У першу чергу інформаційна кампанія зорієнтована на закордонну аудиторію, а також на громадян України, щоб вони мали об'єктивну інформацію про підготовку до Євро-2012.
Мета кампанії - показати вичерпні можливості України, які вона має для успішного проведення чемпіонату.
Україна запустила свою іміджеву рекламну кампанію на внутрішніх і міжнародних телеканалах.
"Ми замовили п'ять роликів у однієї з найкращих світових компаній. Чотири ролики, які характеризують кожне місто (Київ, Харків, Львів і Донецьк) і один загальноукраїнський ролик. Вони йдуть як усередині країни, так і за кордоном", - повідомив віце-прем'єр з питань Євро-2012 Борис Колєсніков.
Левова частка фінансування - 68,09 млн гривень - припала на розміщення рекламних роликів на провідних світових телеканалах: BBC, СNN, World News, Euronews, Eurosport, Eurosport2, Fox.
На пару мільйонів менше - 64,5 млн гривень - пішло на проведення широкомасштабної інформаційно-роз'яснювальної роботи для іноземних користувачів, виготовлення та розміщення програм, присвячених Україні і чемпіонату Євро-2012.
Проведення рекламної кампанії всередині країни з метою популяризації Євро-2012, а саме розміщення реклами на радіо, в газетах, журналах, популярних веб-порталах, проведення розважальних міні-квестів із врученням призів, розміщення зовнішньої реклами у приймаючих містах "потягнуло" на 24,15 млн гривень.
На виготовлення невеликих іміджевих роликів України, спрямованих на залучення туристів, у тому числі після Євро-2012, для трансляції їх на телебаченні та мережі Інтернет (11 роликів) було витрачено 18,2 млн гривень.
За словами Колєснікова, вибір виробника роликів проходив на конкурсній основі.
Також до іміджевої рекламної компанії можна віднести і участь нашої країни в міжнародних виставках в Берліні, Лондоні, Барселоні та Москві. На ці потреби держава виділила 2,8 млн гривень.
90,9 тис. гривень були витрачені на розробку логотипу України, а також на виготовлення рекламно-сувенірної продукції з його використанням.
Чемпіонат Європи з футболу 2012 року (офіційна назва - UEFA EURO 2012 ™ Poland-Ukraine; зазвичай називають "Євро-2012") стане 14-м футбольним турніром для європейських країн, що проводяться раз на чотири роки під егідою УЄФА.
Цього року турнір буде проводитися спільно Україною та Польщею і стартує він 8 червня у Варшаві, а завершиться 1 липня в Києві.
Це буде третій турнір в історії європейських національних футбольних першостей, господарями якого є дві країни.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"