АМКУ радить птахофабрикам та мережам не завищувати ціни на яйця

Четвер, 1 березня 2012, 16:29 -

Антимонопольний комітет рекомендував 39 найбільшим птахофабрикам та основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих оптово-відпускних і роздрібних цін на курячі яйця протягом березня-квітня 2012 року.

Про результати розгляду рекомендацій компанії мають повідомити комітет у десятиденний строк, йдеться у повідомленні АМКУ.

"Відповідні вимоги висунуто до підприємств-виробників, що входять у групи "Авангард", "Овостар Юніон", "Інтер", а також до ТОВ "Фудмаркет", ТОВ "ЕКО", ТОВ "Метро Кеш енд Керрі - Україна", ПАТ "Фуршет", ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет", група компаній "Fozzy Group", ТОВ "ПАККО-Холдинг", ПІІ "Білла Україна", ТОВ "АТБ – маркет" та інших", - сказано у повідомленні.

Обов’язкові для розгляду рекомендації спрямовані на забезпечення цінової стабільності на цьому ринку, в тому числі напередодні Великодніх свят.

Реклама:

З початку року, зазначають у комітеті, відбулося суттєве підвищення цін на курячі яйця, але, як показав здійснений комітетом економічний аналіз, об’єктивних причин воно не має.

Нагадаємо, що агрохолдинг "Авангард" Олега Бахматюка у 2011 році став другим у світі з виробництва яєць і яєчних продуктів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: