"Укрзалізниця" проситиме про кредит у Внешэкономбанка?
Гендиректор "Укрзалізниці" Володимир Козак зустрівся з головою правління Внешэкономбанка Володимиром Дмітрієвим з питань кредитування.
Вони обговорили вірогідність участі російського банку у проекті оновлення локомотивного парку українських залізниць, повідомляє "Реальна економіка" із посиланням на прес-службу перевізника.
За попередніми даними, Внешэкономбанк зацікавлений у співпраці з "Укрзалізницею" впродовж усього терміну реалізації програми оновлення локомотивного парку.
Для опрацювання деталей та підготовки документів створена двостороння робоча група. Розглядається можливість надання кредиту на десять років.
Як відомо, 1 серпня 2011 року Кабмін затвердив "Програму оновлення локомотивного парку залізниць України на 2012-2016 роки". Її мета - кардинальне оновлення локомотивного парку "Укрзалізниці".
Зокрема, передбачено придбання близько 500 сучасних локомотивів, на що буде витрачено понад 28 млрд гривень. Фінансування закупівель здійснюватиметься за рахунок власних і залучених коштів.
У межах програми перевізник вже уклав угоди щодо придбання локомотивів.
5 жовтня 2011 року підписана угода з акціонерним товариством "Электровозостроитель" із Грузії на постачання 110 магістральних вантажних електровозів постійного струму.
Наприкінці 2011 року укладена угода з російським ЗАТ "Трансмашхолдінг" щодо придбання 300 вантажних електровозів.
Зокрема, заплановано придбати 230 електровозів постійного струму серії 2ЕС4К та 70 - змінного струму серії 2ЕС5К.
1 лютого 2012 року у Києві "Укрзалізниця" підписала договір з ТОВ "Уральские локомотивы" на придбання 50 вантажних електровозів постійного струму у 2012-2016 роках.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"