Понад дві тисячі вагонів "Укрзалізниці" зламали росіяни
З початку 2012 року "Укрзалізниця" повернула з країн СНД 6,488 тис піввагонів свого інвентарного парку.
Про це йдеться у повідомленні прес-служби "Укрзалізниці".
"Третина, а це 2,272 тис повернутих піввагонів, які інтенсивно використовувалися за кордоном, нині потребують різних видів ремонтів через незадовільний технічний стан". – сказано в повідомленні.
Оскільки піввагони, повідомили в "Укрзалізниці", раніше належали до інвентарного парку і враховуючи, що вони дешевші у використанні, залізничні адміністрації інших країн експлуатували український рухомий склад до повного його зношення та понівечення.
Зокрема, наприклад, російський піввагон в Україні обертається за 5–5,5 діб, тоді як український залишається на території країн СНД впродовж місяця і більше, оскільки плата за його використання нижча від власних вагонів країн СНД.
На сьогодні у країнах Співдружності, переважно в Росії, ще знаходиться 495 піввагонів.
Хоча "Укрзалізниця" періодично застосовувала процедуру вимоги термінового повернення піввагонів в Україну від усіх залізничних адміністрацій країн СНД, що визначена правилами їх користування, але навіть штрафні санкції не спрацьовували і вантажний рухомий склад вчасно не повертався.
Для збереження та ефективного використання вантажного парку Укрзалізниця змінила статус 50,850 тис піввагонів з "інвентарного" на "власний" та передала для проведення різних видів ремонтів на баланс державних підприємств, які підпорядковані "Укрзалізниці" - ДП "Дарницький вагоноремонтний завод" та ДП "Укрспецвагон".
Після технічного огляду та паспортизації рухомого складу буде змінено статус і тим піввагонам, які цього року вдалося повернути із країн СНД.
Зі зміною статусу на "власний" залізничні адміністрації не зможуть і далі використовувати піввагони так, як зі статусом інвентарного парку, оскільки вимушені будуть погоджувати це із власником рухомого складу.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"