Російська залізниця звинуватила завод Іванющенка в аварії

Вівторок, 31 січня 2012, 12:20

Причиною сходження у ніч на вівторок 17 цистерн з нафтою в Амурській області РФ став "злам бічної рами вантажного візка виробництва "Азовелектросталі".

Про це пише газета "Ведомости" із посиланням на повідомлення оперативного штабу РЖД під керівництвом першого віце-президента компанії Вадима Морозова.

Такий же дефект бічної рами візка, випущеного "Азовелектросталлю" в 2010 році, став причиною аварії 13 цистерн із нафтопродуктами на станції Пундуга ділянки "Вологда – Коноша" Північної залізниці 26 січня.

Тоді були затримані три пасажирські поїзди, а Ространснадзор видав РЖД припис заборонити експлуатацію 43 вагонів, укомплектованих бічними рамами "бракованої плавки" ПрАТ "Азовелектросталь".

Реклама:

Це четвертий випадок зламу за тиждень, відзначає Ространснадзор.

Російське наглядове відомство сповістило заводи-виробники, ремонтні підприємства і власників рухомого складу, що 31 січня відбудеться екстрена нарада щодо недопущення подібних інцидентів у подальшому.

У 2011 році спостерігався пік зламів литих деталей візків вантажних вагонів, зазначає прес-служба РЗ.

Зафіксовано 25 випадків, майже всі дефектні деталі були виготовлені на підприємствах "Азовелектросталь", "Алтайвагон", "Уралвагонзавод" і "Промтрактор-Промлит" в 2007-2010 роках.

ПрАТ "Азовелектросталь" створене на базі сталеливарного цеху "Азовмашу" і спеціалізується на виробництві лиття для важкого машинобудування і вагонобудування.

Раніше повідомлялося, що депутат від Партії регіонів Юрій Іванющенко, відомий як Юра Єнакіївський, придбав 25% акцій найбільшого виробника вантажних вагонів "Азовмаш".

За інформацією газети "Комерсант-Україна", він викупив частку у президента компанії Олександра Савчука.

50%+1 "Азовмашу" володіє держава.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: