Попов сподівається почати будівництво метро на Троєщину у 2012 році
Будiвництво четвертої лiнiї Київського метрополiтену реально може бути розпочато наприкiнцi 2012 року.
Про це заявив голова Київської мiської державної адмiнiстрацiї Олександр Попов, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
"Реальний початок четвертої гiлки може бути цього року", - сказав Попов.
За його словами, пiсля завершення будiвництва лiнiї метро на Теремки наприкiнцi поточного року планується перекинути прохiдницькi щити на будiвництво четвертої лiнiї метро, яке розпочнеться з Подолу.
Водночас перед керiвництвом мiста стоїть проблема із проходженням Подiльського мостового переходу, яким має пролягти нова лiнiя київського метро, зазначив Попов.
Як повiдомлялося, 11 сiчня Попов заявив, що влада Києва має намiр будувати метро на Троєщину коштом iнвесторiв, i пiдписав розпорядження, згiдно з яким Подiльсько-Вигурiвська лiнiя Київського метрополiтену включена до перелiку об'єктiв, що потребують залучення iнвестицiй.
Ранiше прем'єр-мiнiстр Микола Азаров заявив, що будiвництво метро на Троєщину розпочнеться в 2013 роцi.
У листопадi 2011 року заступник голови Київської мiської державної адмiнiстрацiї Анатолiй Голубченко заявив, що Подiльський мостовий перехiд до Євро-2012 в експлуатацiю не буде введений, але, імовірно, буде зданий в експлуатацiю в 2013 роцi.
За його словами, мiсто мало можливiсть ввести в експлуатацiю до Євро-2012 автомобiльну частину мосту, проте для цього необхiдно було знайти 1,8 млрд гривень на будiвництво додаткової дороги, а у мiста цих коштiв не знайшлося.
Незадовго до цього найбiльший в Українi плавучий кран iз висотою стрiли 93,3 м та вантажопiдйомнiстю 680 тонн, який використовували на будiвництвi Подiльського мосту, впав у Днiпро.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"