"Авіалінії Антонова" спробують щастя у новому тендері НАТО
Авіакомпанія "Авіалінії Антонова"візьме участь у новому тендері НАТО в рамках програми SALIS (Strategic Airlift Interim Solution).
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" із посиланням на джерело у керівництві компанії.
"Згідно з озвученою днями інформацією НАТО, наразі Північно-Атлантичний Альянс готує пропозиції щодо нового тендеру на надання транспортних можливостей в інтересах Альянсу та ЄС, і "Авіалінії Антонова" будуть у ньому брати участь", - повідомив він.
При цьому йому важко прогнозувати, чи будуть "Авіалінії Антонова" представлені на тендері самостійно, або як на аналогічному натовському конкурсі в 2004 році - спільно із російською авіакомпанією "Волга-Днепр".
"Поки рано говорити, подивимося, які будуть умови", - сказав співрозмовник агентства, зауваживши, що "умови нового тендера, безумовно, будуть відображати поточні тенденції у світовій економіці і політиці".
За його даними, умови нового тендера, як очікується, будуть озвучені НАТО вже найближчим часом - у першому кварталі 2012 року.
"Авіалінії Антонова" і російська "Волга-Днепр" - провідні світові оператори важкого транспортного Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 130 тонн.
Наприкінці 2005 року партнери підписали з NAMSA трирічний, із правом пролонгації, контракт на 600 млн євро на перевезення вантажів в інтересах НАТО і ЄС.
Наприкінці 2008 року контракт був пролонгований на 2 роки, а в грудні 2010 року - ще на 2 роки.
Відповідно до умов контракту, два літаки Ан-124-100 постійно базуються в Німеччині, ще 4 машини надаються замовникові на вимогу.
Створена "Авіалініями Антонова" і "Волга-Днепр" у 2006 році Ruslan International Ltd (RI, Стенстед, Великобританія) є єдиним маркетинговим агентом українського і російського операторів.
Виконання стратегічних перевезень у рамках програми НАТО SALIS на користь 18 країн Альянсу і ЄС виконує також Ruslan SALIS (RS, Лейпциг, Німеччина).
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"