Німці за три мільйони євро розкажуть Попову, що може бути брендом Києва

Вівторок, 17 січня 2012, 17:26

Київська адміністрація підписала меморандум з німецькою урядовою компанією GIZ, згідно з яким компанія надасть допомогу в розробці бренду Києва.

Послуги можуть обійтися столиці в 3 млн євро, пише газета "Дело".

За словами начальника головного управління економіки та туризму Ігоря Довбаня, GIZ допоможе підготувати міжнародний конкурс з проектування бренду Києва.

"Ми провели зустрічі з німецькою урядовою компанією GIZ, із якою підписаний меморандум на 3 млн євро, які нам допоможуть систематизувати наші знання і підготувати міжнародний конкурс з проектування (бренду) Києва. На жаль, на сьогодні у нас немає бренду, девізу і гасла", - зазначив Довбань.

Реклама:

Він повідомив, що вже відбулися переговори з компанією Microsoft, яка готова надати свої контакти і "своїм ім'ям привести європейських грандів".

За словами першого заступника голови КМДА Олександра Мазурчака, у бюджеті Києва на 2011 рік на виготовлення продукції, пов`язаної із популяризацією столиці, передбачено 6 млн гривень.

Він зазначив, що за прикладом Відня, у Києві буде створений convention-центр, який займатиметься залученням і організацією проведення в столиці міжнародних симпозіумів та суспільно важливих заходів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!