Німці за три мільйони євро розкажуть Попову, що може бути брендом Києва
Київська адміністрація підписала меморандум з німецькою урядовою компанією GIZ, згідно з яким компанія надасть допомогу в розробці бренду Києва.
Послуги можуть обійтися столиці в 3 млн євро, пише газета "Дело".
За словами начальника головного управління економіки та туризму Ігоря Довбаня, GIZ допоможе підготувати міжнародний конкурс з проектування бренду Києва.
"Ми провели зустрічі з німецькою урядовою компанією GIZ, із якою підписаний меморандум на 3 млн євро, які нам допоможуть систематизувати наші знання і підготувати міжнародний конкурс з проектування (бренду) Києва. На жаль, на сьогодні у нас немає бренду, девізу і гасла", - зазначив Довбань.
Він повідомив, що вже відбулися переговори з компанією Microsoft, яка готова надати свої контакти і "своїм ім'ям привести європейських грандів".
За словами першого заступника голови КМДА Олександра Мазурчака, у бюджеті Києва на 2011 рік на виготовлення продукції, пов`язаної із популяризацією столиці, передбачено 6 млн гривень.
Він зазначив, що за прикладом Відня, у Києві буде створений convention-центр, який займатиметься залученням і організацією проведення в столиці міжнародних симпозіумів та суспільно важливих заходів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"