Попов розповів, чиїм коштом збудує метро на Троєщину
Гілку київського метро на Троєщину будуватимуть за схемою державно-приватного партнерства.
Про це ідеться у розпорядженні про включення зазначеного проекту до переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій, повідомляє прес-служба мерії.
"Найближчим часом відбудеться конкурс, і вже цього року ми зможемо приступити до реалізації проекту", – пообіцяв голова КМДА Олександр Попов.
За його словами, замовником підготовчих робіт з реалізації проекту стане КП "Київсистемоменеджмент", а будуватимуть метро "столичні підприємства – як виробники будматеріалів, так і підрядні організації".
"Вірогідно інвестор, який долучиться до реалізації проекту, буде іноземним, однак будувати намагатимемося максимально власними силами, віддаючи перевагу найякіснішим будматеріалам та послугам саме київських підприємств", – запевнив Попов.
Він також зазначив, що вже розроблені та затверджені Київрадою проекти ділянок Подільсько-Вигурівської лінії метро від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" із відгалуженням убік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, а також проект будівництва першої черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославська до станції метрополітену "Лівобережна" з електродепо "Троєщина".
Нині тривають проектні та підготовчі роботи по цих об’єктах.
Як відомо, раніше прем'єр Микола Азаров заявляв, що будівництво метро на Троєщину розпочнеться у 2013 році.
За даними заступника голови КМДА Руслана Крамаренка, нова гілка метро обійдеться у 1,5 млрд доларів.
У прес-службі метрополітену заявляли, що на будiвництво метро на Троєщину буде потрiбно загалом 8,9 млрд гривень i бiльше п'яти років.
На початку січня 2011 року Київська міська держадміністрацією планувала взяти у японців кредит на 30 років під 1,5% річних для будівництва метро.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"