ЗМІ зароби 2,4 мільярда на рекламі в 2011 році
Преса в 2011 році заробила на рекламі 2,436 млрд гривень, це на 10% більше, ніж торік.
Причому, динаміка зростання обсягів реклами в регіональній пресі набагато активніша, ніж у всеукраїнських виданнях, пише "Дело".
Так порівняно з 2010 роком обсяг реклами в регіональних друкованих ЗМІ виріс на 21,9% і становив 676 млн гривень, а у всеукраїнських виданнях - на 6,3%, до 1,76 млрд гривень.
Четверту частину заробітку преси на рекламі принесли замовні матеріали. Причому, якщо у всесоюзній пресі заробіток від замовних статей збільшився на 10%, то в регіональній, навпаки, став набагато менше - знизився на 53%.
На чверть зменшилася сума, яку газети і журнали заробили 2011 року на політичній рекламі - 75,6 млн гривень порівняно з 101,9 млн гривень в 2010 році.
Реванш, прогнозують експерти, друковані ЗМІ зможуть взяти в 2011 році. На їхню думку, доходи від політичної реклами повинні підвищитися на 25, 6%. Адже наступний рік буде роком парламентських виборів.
Що стосується інших прогнозів, то експерти вважають, що в 2012 році обсяги реклами зростуть у пресі на 9% до 2,655 млрд гривень. При цьому 80% становитиме реклама у всеукраїнських виданнях.
Головною причиною зростання називають Євро-2012 і згадувані вище парламентські вибори. Ці дві події насамперед вплинуть на позитивні зміни обсягів реклами в суспільно-політичних і чоловічих видання - за прогнозами зростання становитиме 10,1%.
Але найбільше зростання реклами (12,3%) варто очікувати в автомобільних виданнях.
Це пов'язано з тим в, що автомобільний ринок, найбільш постраждав під час кризи, пожвавлюється, і обсяги автореклами до 2012 року повернуться на докризові позиції.
А от найбільше падіння (-4,3%) прогнозують в рекламно-інформаційних виданнях. Причини - скорочення їх кількості та концентрація бюджетів в лідируючих регіональних проектах.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"