Продавці дурять українців на розпродажах. Відео
Продавці, готуючи передноворічні знижки, міняють цінники на вдвічі дорожчі, а потім пропонують товар ніби-то зі знижкою 50%, з'ясували журналісти програми "Гроші".
Українські маркетологи професійно грають на людській жадібності. І роблять це абсолютно законно.
Завищити ціну удвічі, а потім продавати за тою ж ціною в Україні – не злочин, кажуть експерти.
"Це виходить хитрість, але це не можна назвати обманом. Це тепер приватна власність і кожен має право", - коментує ситуацію перший віце-президент Всеукраїнської федерації споживачів Ірина Назаревич.
Професійні рекламісти отримують шалені гроші за те, що придумують, як краще надурити покупця. Усі ці розводи у маркетингу називаються просто – хороший рекламний хід.
Крім того, журналісти перевірили акційні товари, заради яких покупці ходять у один і той же супермаркет цілий рік.
З'ясувалося, за європейськими брендами зазвичай ховають китайський непотріб. Так, ніби-то французький посуд, який продавався по акції в одному з супермаркетів країни виявився китайським.
"Практично ніякого відношення до Франції немає. Це російський бренд, російський посуд, який випущений в Китаї. Більше того на території Росії цей бренд неодноразово наказувався", - розповідає телеведучий Віктор Литовченко.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"