Азаров визнав провал реорганізації торгівельно-економічних місій
Україна погано рекламує свою інвестиційну привабливість у світі.
Про це заявив прем'єр-міністр Микола Азаров, повідомляє DT.UA.
Так, коментуючи нещодавні переговори з Ліваном та Чорногорією, він повідомив, що вони "зміцнили моє переконання, що ми надто мало робимо для просування інформації про можливості бізнесу в Україні, про експортний потенціал нашої економіки".
"Іноді наші партнери не знають елементарних речей. Так, і для ліванців, і для чорногорців було відкриттям, що Україна виробляє електричні машини і енергетичне обладнання для електростанцій всіх типів: від атомних до сонячних", - пояснив Азаров.
"Виявляється, реорганізація торгівельно-економічних місій не пішла на користь справі. Виявляється, окремі наші посольства не організували, не ініціювали жодного бізнес-форуму. Так вести справи не можна. Так нові ринки ми не завоюємо", - з незадоволенням сказав прем'єр.
У зв'язку з цим він доручив Мінекономрозвитку разом з Міністерством закордонних справ підготувати на початку 2012 року розширену нараду з питань активізації зовнішніх торгово-економічних відносин.
"Адже баланс ми повинні покращувати з двох боків: заміщувати імпорт і нарощувати експорт", - резюмував Азаров.
Як повыдомлялося, у жовтні 2011 року стартувала медіа-кампанія України за кордоном, завданням якої є посилення інвестиційного іміджу України.
В її рамках проведено роуд-шоу у 16 провідних фінансових центрах. На всі ці заходи з бюджету витрачено 47 млн грн.
При цьому, за даними керівника Нацпроектів Владислава Каськіва, на імідж-позиціонування у світі Україна сьогодні витрачає 0,013% свого бюджету, або $6 млн, тоді як, наприклад, Болгарія - $23 млн, а Росія - $2 млрд.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"