"Мотор Січ" інвестує в білоруську авіацію
Українське ПАТ "Мотор Січ" виступить інвестором білоруського авіаремонтного холдингу.
Як передає УНІАН у Республіці Білорусь, про це повідомив на прес-конференції директор департаменту авіації Міністерства транспорту та комунікацій Вадим Мельник.
За його словами, "Мотор Січ" виявляє цікавість до Оршанського авіаремонтного заводу.
"Мотор Січ" - одне з провідних у світі підприємств із розробки, виробництва, ремонту й сервісного обслуговування авіаційних двигунів.
"Мотор Січ" - це вже дуже серйозно, до такого великого підприємства прислухаються в світі. Планується, що ця компанія виступить як паралельний інвестор зі створення холдингу. Ще одним інвестором проекту визначено білоруське ЗАТ "Білтехекспорт", - сказав Мельник.
Проект передбачає модернізацію Оршанського авіаремонтного заводу, створення поряд із ним міжнародного мультимодального логістичного центру "Орша" в рамках співпраці заводу з гонконзькою компанією СВТ Development (Logistik) Limited.
За словами директора департаменту авіації, інвестор уже представив бізнес-план, який пройшов попередню експертизу.
"При правильному розрахунку й модернізації підприємство має високі шанси на успіх, спеціалізуючись на ремонті авіаційної техніки, в першу чергу вертольотів", - зазначив Мельник.
У травні 2011 року Олександр Лукашенко відвідав Оршанський авіаремонтний завод і зажадав пропозицій із залучення інвестицій.
Йдеться про опрацьовування питання участі ЗАТ "Білтехекспорт" в інвестпроекті з модернізації заводу. Очікувані інвестиції в розвиток заводу – 45 мільйонів доларів.
ВАТ "Оршанський авіаремонтний завод" є провідним підприємством у Білорусі з виконання капітального ремонту різних модифікацій вертольотів Мі-8 (Мі-17), Мі-24, а також агрегатів різної авіаційної техніки.
ВАТ "Мотор Cіч" - одне з найбільших українських машинобудівних підприємств, виробляє авіадвигуни для вертольотів Мі-8/Мі-17, Ка-226, літаків Ан-70, Ан-124, Ан-140, Як-130 та ін., агрегати для перекачування газу й енергетичне обладнання.
Підприємство виготовляє деталі для 95% експлуатованих у Росії авіаційних двигунів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"