Польща оцінила піар України до "Євро-2012"
Україна випереджає свою партнерку по "Євро-2012" Польщу за кількістю рекламної продукції, яка представляє країну господаркою турніру й заохочує туристів відвідати її.
Таку думку висловив голова відповідальної за організацію чемпіонату в РП спілки PL.2012 Марчін Герра, передає Інформаційний центр "Україна-2012".
"Україна підготувала кілька фільмів, що рекламують її як країну, з дуже милим елементом - усміхненим соняшником, який заохочує іноземців відвідати країну. І мені здається, що українська сторона зробила більше подібних проектів, ніж польська", - цитує слова керівника спілки PL.2012.
Також Герра, підкреслив, що Польща й Україна добре співпрацюють у ході підготовки до проведення футбольного єврофоруму, а сам турнір - це добра нагода для обох країн поліпшити свій міжнародний імідж.
За словами керівника спілки PL.2012, останнім часом реалізується усе більше спільних польсько-українських проектів.
Наприклад, уже проведено тестування пунктів прикордонного контролю, де замість окремої перевірки документів сторони запроваджують спільний паспортний контроль, що значно поліпшить процес переміщення між двома державами.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"