"Укрзалізниця" скасує 23 потяги
З листопада "Укрзалізниця" починає оптимізацію залізничних маршрутів.
За даними прес-служби відомства, 2011 року був проведений аудит пасажиропотоку, який, зокрема, показав, що поїзди далекого прямування пасажири часто використовують як приміські, пише "Комерсант Україна".
"Курсує безліч складів, де кількість пасажирів, які прямують від початкової до кінцевої станції, становить 10%. За результатами аудиту графік руху поїздів був вдосконалений. Зокрема, до кінця 2011 року будуть скасовані 23 поїзда", - вказується в повідомленні прес-служби.
У розпорядженні "видання" опинився список поїздів, які будуть скасовані.
Зокрема, з 1 листопада перестануть ходити поїзда "Сімферополь-Чернігів", "Хмельницький-Київ".
З 8 листопада будуть скасовані маршрути "Знам'янка-Шевченко-Москва", "Львів-Адлер", "Львів-Вроцлав", "Маріуполь-Львів", "Маріуполь-Липецьк".
Протягом листопада також перестануть діяти маршрути "Київ-Астана", "Харків-Уфа", "Харків-Липецьк", "Харків-Калінінград", "Харків-Мурманськ".
На думку залізничників, скорочення дозволить уникнути збитків через низьку рентабельність цих маршрутів.
Як приклад в УЗ призводять поїзд "Дебальцеве-Хмельницький", який курсує щоденно в кількості 14 вагонів.
Лише 4% його пасажирів користуються повним маршрутом прямування цього складу, внаслідок чого збитки Донецьких залізниць у 2011 році становили 34,2 мільйона гривень.
Крім іншого, перевізник змінить маршрути 13 щоденних поїздів.
За новим розкладом - через день - курсуватимуть, зокрема, потяги N396/395 "Одеса-Київ", N4 / 3 "Київ-Москва", "Жмеринка-Москва", N623/624 "Київ-Кам'янець-Подільський", "Ковель-Москва", "Івано-Франківськ-Київ", N360/359 "Львів-Київ" і "Чернівці-Львів".
При цьому в УЗ припускають, що той чи інший маршрут може бути відновлений у разі підвищення попиту на нього, наприклад в період свят.
В якості альтернативи пасажирам пропонується скористатися іншими поїздами, що йдуть в потрібному напрямку.
Крім того, незабаром з'являться "швидкісні поїзди". "До "Євро-2012" в експлуатацію будуть введені нові поїзди, які будуть розвивати швидкість до 160 км / ч. Пасажиру буде набагато зручніше провести в новому поїзді 3-4 години, ніж їхати з Києва, наприклад, до Львова чи Харкова 12-14 годин", - заявив начальник головного пасажирського управління УЗ Олександр Іванько.
Нагадаємо, про намір "Укрзалізниці" позбутися нерентабельних маршрутів стало відомо місяць тому.
Профспілки залізничників виступили проти цього, побоюючись звільнень. Для розгляду їх вимог 26 жовтня УЗ створила комісію.
Генеральний директор УЗ Володимир Козак запевнив, що скасування маршрутів не призведе до скорочення персоналу.
Але в профспілках закликали залізничників "готуватися до гіршого".
"Всього на УЗ працює близько 80 тис. чоловік. За нашими підрахунками, через це скорочення мінімум 25 тисяч чоловік можуть залишитися без роботи", - розповів голова профспілки Львівської залізниці Петро Дранівскій.
За його словами, щоб не допустити скорочень, залізничники мають намір 11 листопада пікетувати Міністерство транспорту.
"Якщо УЗ не погодиться з нашими вимогами - жоден потяг з депо не вийде", - заявив голова вільної профспілки Південної залізниці Сергій Лашко.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"