Податкова переходить на електронний документообіг при відшкодуванні ПДВ

Четвер, 6 жовтня 2011, 19:57

Податкова підготовила проект наказу Мінфіну "Про затвердження форм документів, які використовуються в процесі відшкодування сум ПДВ.

Проектом визначено перелік документів, які подаватимуться до Держказначейства в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, передає DT.UA.

Так, наприклад, передбачено, що податкова подаватиме Держказначейству висновки про суми відшкодування ПДВ та Реєстр висновків про суми відшкодування ПДВ в електронній формі та не пізніше наступного операційного дня на паперовому носії.

В електронному вигляді також буде вестися журнал реєстрації висновків про суми відшкодування ПДВ, надані органами ДПС.

Реклама:

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: