Колесніков хоче побудувати в українських містах наземне метро
За рiк в Українi планують визначитися щодо конкретних аспектiв будiвництва наземного метрополiтену в мiстах-мiльйонниках.
Про це в у Дубаї повiдомив вiце-прем'єр-мiнiстр iнфраструктури Борис Колеснiков, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
"Поки що це ознайомлення, про термiни ми будемо говорити з виробниками устаткування, рухомого складу i шукатимемо можливостi довгострокових кредитних ресурсiв на 10 i бiльше років", - зазначив міністр.
"Це можна буде пройти i за 10 рокiв, а можна пройти i за рiк. Євро-2012 показало, що ми можемо пройти навiть менше, нiж за рiк", - сказав вiн.
Колесніков відзначив, що в Дубаї зараз найсучаснiше метро в свiтi.
"Якщо немає грошей, то давайте краще зробимо менше, але за свiтовими принципами, нiж потрохи, размажемо немов би асфальт на чорнозем. Близько року ми беремо на чiтку вiдповiдь, де i коли можна це побудувати", - наголосив він.
При цьому мiнiстр сказав, що українськiй сторонi зрозумiла технологiя будiвництва метро в ОАЕ.
За його словами, окрiм розвитку будiвництва метро в Києвi, Харковi, Днiпропетровську та Донецьку, можна думати i про аналогiчнi проекти в Одесi.
Вiце-прем'єр вказав на те, що мiсту Дубай будiвництво метро протяжнiстю 74 км коштувало 8 мільярдів доларiв за п'ять рокiв, а в Києвi, для порiвняння, 63 км було побудовано за 50 рокiв.
Вiн вважає, що будiвництво наземного метро в українських мiстах може коштувати дешевше, нiж в емiратцiв.
"Я вважаю, що ми можемо обiйтися, на перший погляд, значно дешевше. Менi здається, залiзобетоннi конструкцiї українського виробництва у нас коштуватимуть дешевше. А ось автоматику, звичайно, доведеться купувати", - підкреслив Колесніков.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"