Колесніков погрожує Коломойскому відкрити небо, якщо не знизить ціни
Мiнiстерство iнфраструктури Україна не виключає можливостi допуску iноземних авiаперевiзникiв на внутрiшнi маршрути, якщо українськi компанiї зберiгатимуть високi цiни на перельоти всерединi країни.
Про це повiдомив вiце-прем'єр - мiнiстр iнфраструктури Борис Колеснiков, передає "Інтерфакс-Україна".
"Якщо авiакомпанiї будуть продовжувати таку полiтику, нам нiчого не залишається, окрiм як пiдписати "каботаж", тобто повнiстю, на 100% вiдкрити ринок, щоб захiднi авiакомпанiї могли лiтати з одного українського мiста до iншого. Правда, вiд цього постраждають простi люди - пiлоти та стюардеси", - сказав вiн на прес-конференцiї.
Колеснiков зазначив, що переговори мiж владою та українськими перевiзниками про зниження тарифiв тривають i завершаться орiєнтовно до нового року.
"До лiтнього розкладу всi переговори мають завершитися. Вiрнiше, вони мають бути завершенi до нового року, а до березня вони вже мають набути чинностi, тому що авiакомпанiї не зможуть змiнити тарифи", - сказав Колеснiков.
Крiм того, вiце-прем'єр знову висловив своє обурення з приводу вартостi внутрiшнiх авiаперельотiв.
"Квитки Донецьк - Київ на лiтаки Альянсу коштують 3,5 тисячі гривень. Це, по сутi, понад 400 доларів, таких цiн немає в Європi", - зазначив Колеснiков.
Глава Мiнiнфраструктури також повiдомив, що наразi вiдомство працює над створенням сприятливих умов для бюджетних авiакомпанiй в Українi.
"Для low-cost компанiй має бути дешевий аеропорт щодо зборiв, дешевий доступ до нових лiтакiв i дешеве паливо. Я гадаю, до весняного розкладу за двома складовими - аеропортами i паливом - ми прийдемо до адекватних цифр, щоб low-cost компанiї могли працювати", - заявив Колеснiков.
Як повiдомлялося, ранiше органи державної влади та авiакомпанiї розпочали переговори про зниження вартостi внутрiшнiх авiаперельотiв в обмiн на зменшення вартостi аеронавiагацiї та розмiру аеропортових зборiв.
Наразi законодавство забороняє iноземним компанiям виконувати перельоти на внутрiшнiх маршрутах.
Коломойський є співвласником Приватбанку. Бізнесмен вже контролює три українські авіакомпанії - "АероСвіт", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа", які об'єднані в альянс "Українська авіаційна група".
За неофіційними даними, під впливом групи також знаходиться авіакомпанія "Роза вітрів".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"