Колесніков погрожує Коломойскому відкрити небо, якщо не знизить ціни

Понеділок, 5 вересня 2011, 17:27

Мiнiстерство iнфраструктури Україна не виключає можливостi допуску iноземних авiаперевiзникiв на внутрiшнi маршрути, якщо українськi компанiї зберiгатимуть високi цiни на перельоти всерединi країни.

Про це повiдомив вiце-прем'єр - мiнiстр iнфраструктури Борис Колеснiков, передає "Інтерфакс-Україна".

"Якщо авiакомпанiї будуть продовжувати таку полiтику, нам нiчого не залишається, окрiм як пiдписати "каботаж", тобто повнiстю, на 100% вiдкрити ринок, щоб захiднi авiакомпанiї могли лiтати з одного українського мiста до iншого. Правда, вiд цього постраждають простi люди - пiлоти та стюардеси", - сказав вiн на прес-конференцiї.

Колеснiков зазначив, що переговори мiж владою та українськими перевiзниками про зниження тарифiв тривають i завершаться орiєнтовно до нового року.

Реклама:

"До лiтнього розкладу всi переговори мають завершитися. Вiрнiше, вони мають бути завершенi до нового року, а до березня вони вже мають набути чинностi, тому що авiакомпанiї не зможуть змiнити тарифи", - сказав Колеснiков.

Крiм того, вiце-прем'єр знову висловив своє обурення з приводу вартостi внутрiшнiх авiаперельотiв.

"Квитки Донецьк - Київ на лiтаки Альянсу коштують 3,5 тисячі гривень. Це, по сутi, понад 400 доларів, таких цiн немає в Європi", - зазначив Колеснiков.

Глава Мiнiнфраструктури також повiдомив, що наразi вiдомство працює над створенням сприятливих умов для бюджетних авiакомпанiй в Українi.

"Для low-cost компанiй має бути дешевий аеропорт щодо зборiв, дешевий доступ до нових лiтакiв i дешеве паливо. Я гадаю, до весняного розкладу за двома складовими - аеропортами i паливом - ми прийдемо до адекватних цифр, щоб low-cost компанiї могли працювати", - заявив Колеснiков.

Як повiдомлялося, ранiше органи державної влади та авiакомпанiї розпочали переговори про зниження вартостi внутрiшнiх авiаперельотiв в обмiн на зменшення вартостi аеронавiагацiї та розмiру аеропортових зборiв.

Наразi законодавство забороняє iноземним компанiям виконувати перельоти на внутрiшнiх маршрутах.

Коломойський є співвласником Приватбанку. Бізнесмен вже контролює три українські авіакомпанії - "АероСвіт", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа", які об'єднані в альянс "Українська авіаційна група".

За неофіційними даними, під впливом групи також знаходиться авіакомпанія "Роза вітрів".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: